th001    Відомо, що мода і реклама є наймогутнішими факторами впливу на людину. Підраховано, що на моду люди витрачають  значно більше коштів ніж на зброю.

    Реклама оточує нас усюди – на телебаченні, білбордах, в журналах, газетах, транспорті. Реклама продає більше, ніж просто продукт.

   Вона продає нам цінності, любов, сексуальність, романтику, успіх, уявлення про те, що є «нормою» в суспільстві.

  Підтекст більшості реклам, що оточують нас навколо такий: «Ви погано виглядаєте...щоб виглядати краще, ви повинні купити цей товар». Не дивно, що реклама модних брендів націлена на жінку, адже вона частіше відчуває свою неповноцінність, коли мова йде про тіло.

      Чи знаєте Ви жінку, яка не знайде у собі хоч одного недоліку? Скоріше навпаки – жінка відразу їх перерахує. А ось  коли жінку запитати що у собі вона вважає гарним, їй важко відповісти. І не тому, що  жіночих принад не має, просто жінки не звикли любити своє тіло і сприймати його таким, як воно є.

 

       Ті, хто створюють рекламу, чудово знають всі тонкощі жіночих комплексів, їх ціль - створити життєву клієнтуру для свого успішного бізнесу. Сьогодні навіть маленькі дівчатка капризують вибираючи одяг: «Я не буду носити це плаття, у ньому я товста!»

А десятирічні підлітки сидять на дієтах, що загрожують здоров'ю. То що ми тоді робимо з собою та з своїми дітьми, попавшись на гачок досвідчених рекламодавців швидкоплинної моди?

    Зверніть увагу, більшість жіночих журналів друкують ідеї для схуднення – дієти, пігулки, реклами фітнес – центрів, а в кінці журналів подають рецепти висококалорійних страв. На підсвідомому рівні це виглядає так: сідайте на дієту – худніть – повнійте - сідайте на дієту. Не дивно, що жінки кидаються з крайності в крайність: то голодують, щоб схуднути, то об'їдаються солодощами і знову думають про дієти.

   Психологи закликають уважно аналізувати рекламні ролики та обговорювати їх із своїми дітьми. За кордоном жінки не рідко виступають проти тієї чи іншої реклами, яка на їх думку принижує жінку. Так, в Англії тисячі жінок виступили проти пластичних операцій, після того, як дізналися, що їхні грудні імплантати  виготовлені з промислового силікону. Він розкладається в тілі людини, провокуючи розвиток різних захворювань, зокрема онкологічних.

    В Україні часто в рекламній продукції  надмірно використовують сексуальність. В рекламі європейських країн чи Сполучених Штатах Америки до цього питання ставляться значно критичніше. Там не побачиш в денний час, чи навіть ввечері на телебаченні рекламу йогурту чи керамічної плитки, котра починається з демонстрації напівоголеного жіночого тіла, що надто часто трапляється в сучасній українській рекламі. Сучасна українська реклама не сприяє вихованню гендерної толерантності до жінок.

Рекламні оголошення переконують жінок приваблювати чоловіків, якщо вони не хочуть залишитись старими дівами. Реклама нижньої білизни, модного одягу і парфумів підказує, що для цього треба. Стимулювання попиту на туалетне мило, косметику і креми обіцяє кохання і романтику.

«Якщо б у мене була ця річ – все було б прекрасно», - підказує реклама. Але навіть коли річ куплена, колишній страх і невпевненість повертаються: «Я недостатньо гарна, недостатньо приваблива - мені потрібна нова річ», що поверне впевненість, хай і ненадовго.

      Отже, реклама нав'язує нам власну недосконалість, принижуючи почуття людської гідності. У цій боротьбі нам, жінкам, достатньо усвідомити одну просту істину: зміни починається із внутрішньої боротьби жінки з своїми комплексами та страхами, але аж ніяк із придбанням нової продукції.

Comments:

Використання матеріалів з сайту можливе лише при умові активного відкритого для пошукових систем гіперпосилання на zhinka-online.com.ua