Зробити з лідерів жіночих організацій успішних блогерів та редакторів інтернет – видань, -  таке завдання поставила перед собою  група медіа - тренерів, що мають значний досвід роботи в українських ЗМІ.

   Говорити про гендерну рівність у вузькому колі зацікавлених – це минуле. Говорити про права та можливості жінок у нових медіа, які мають необмежену аудиторію – це майбутнє!

   Більше двадцяти громадських  організацій, які об’єднує Жіночий Консорціум України, зібралися в Києві аби стати на крок ближче до роботи в нових медіа. У  дводенному тренінгу взяла участь Голова громадської молодіжної організації «Жінка» - Віталіна Севрук.

   Знань щодо того, як зробити діяльність громадської організації успішною, ніколи не буває забагато. Лідер жіночої організації має володіти не тільки якостями керівника, але й сучасними інтернет - комунікаціями. Нові  медіа та соціальні мережі надають громадським організаціям величезні можливості для здійснення діяльності. Сьогодні недостатньо просто працювати, сьогодні потрібно розповідати про свою роботу та ділитися досвідом. А найголовніше, що дають нові медіа жіночим організаціям -  це вплив на формування суспільної думки про значення гендерної рівності.

    Михайлина Скорик, випусковий редактор у ТРК "Україна", журналіст з багаторічним досвідом,  поділилася рецептом підготовки успішного прес – релізу.  Він має бути складений так, аби редактор прочитавши його, відразу прибіг до Вас за коментарями, а не викинув до смітника. Також Михайлина зауважила, що громадські організації мають здійснювати активну співпрацю із ЗМІ та чинити вплив на прийняття рішень, як на місцевому, так на державному рівнях. Це цілком можливо, якщо знати основи громадянської журналістики.

   Як зробити сайт організації не тільки привабливим та цікавим, але й  успішним проектом  - розповів старший радник з питань друкованих ЗМІ Internews Network, медіа –тренер Олег Хоменок. Це унікальні знання, які дають змогу кожній організації збільшити відвідуваність сайту організації, наповнити його цікавим контентом. Інтернет – видання, що займаться гендерною просвітою населення, як зауважив Олег Хоменок,   не  перепона для того, аби видання було комерційним  проектом.

   Медіа – консультант Дмитро Крикун обґрунтував вимоги щодо новин, які публікуються на сайті. Вимоги загальні: нова+цікава+ корисна= успішна інформація. Також Дмитро слушно зауважив, що громадська організація повинна постійно працювати над пошуком ресурсів.

Людмила Гуменюк - директор Центру Медіареформ підтримала кожного учасника тренінгу, зазначивши, що зараз слушний час, аби інвестувати з комунікаціями. Нові медіа, як зазначила пані Людмила, поглиблює діалог між владою та громадянами. Жіночим організаціям потрібно покращувати комунікацію, наближувати її до журналістських стандартів. 

Це лише перша зустріч активісток жіночих організацій в рамках проекту «Нові медіа – нові можливості для просування гендерної рівності та захисту жінок», що відбулася за підтримки Посольства США в Україні. Решта зустрічей заплановані на 2013 р. 

Comments:

Використання матеріалів з сайту можливе лише при умові активного відкритого для пошукових систем гіперпосилання на zhinka-online.com.ua